pejam celik pejam celik dah pun masuk 2011. arini dah 3 jan. 
pejam celik pejam celik, usia perkahwinanku pun dah masuk setahun 2 bln. 
kejap je kan....
blog ni pun dah lama bersarang... xde ms nak update...

ape2 pun kitorang nak ucapkan kat sume kawan2...
HAPPY NEW YEAR...

doaku kali ni... semoga tahun ni membawa seribu rahmat kepada ku dan suamiku...
semoga tahun ni dilimpahi dengan keberkatan dan rezeki yang melimpah buatku dan suamiku...
dan semoga doaku yang satu tu dimakbulkan Allah SWT. 

1 komen:

::NelyLeyana:: said...

semoga murah rezeki n dapat cahaya mata...

^_*